Çağrı Merkezi: 0530 973 19 95

Sıkça Sorulanlar

Sıkça Sorulan Sorular

Siparişim bana ne zaman ulaşır?
Stoklarımızda bulunan ürünler hafta içi saat 16:00'dan önce sipariş verildiği takdirde aynı gün akşam yola çıkmakta ve bulunduğunuz şehre bağlı olarak 1 ya da 2 iş günü içinde teslim edilmektedir. Kampanya bitiş süresi belirtilen ürünler, kampanya bitiş tarihinin ardından 7 iş günü içerisinde hazırlanıp size ulaşmak üzere kargoya verilmektedir.cumartesi ve Pazar günleri kargo gönderimimiz bulunmamaktadır.


maskbutik.com üzerinde satılan ürünlerin garantisi var mı?
Sitemizde yer alan ürünlerin garantileri birlikte gönderilmektedir, Ürün içerisinden garanti belgeleri çıkmamış ise, garanti aranmaz. Ayıplı ve kusurlu ürünler iade koşullarında belirtildiği gibi teslim edildikten sonraki 7 gün içerisinde birebir aynısı ile değiştirilmektedir. Ürününüzün faturasını saklayınız. Ürün kutusu içinde var ise gerekli talimatlar yer almaktadır. Detaylı bilgi için : 0530 973 19 95​⁠​ telefondan bize ulaşabilirsiniz.


Siparişimi verirken sorunla karşılaşıyorum, ne yapmalıyım?
maskbutik.com üzerinde yapmış olduğunuz işlemlerde karşılaştığınız hataları destek@maskbutik.com'a e-posta gönderebilir ya da iletişim formunu doldurarak bize iletebilirsiniz. Veya 0530 973 19 95​⁠​ numaralı telefondan bize ulaşarak bildirebilirsiniz.


Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Siparişinizi tamamladıktan sonraki 12 saat içersinde bize 0530 973 19 95​⁠​ no'lu hattan ya da destek@maskbutik.com'dan ulaşarak değişiklik talebinizi iletebilirsiniz. Eğer ürününüz kargoya verilmemiş ise talebiniz değerlendirilmeye alınarak (stok, renk vb.) kısa sürede bilgi verilecektir.


Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Sipariş iptal isteğinizi, ürününüz kargoya verilmeden önce 0530 973 19 95​⁠​ no'lu hattan ya da destek@maskbutik.com e-posta adresinden bize ulaşarak iletebilirsiniz.


Ürünümü ve/veya siparişimi iade/iptal ettikten ne kadar süre sonra tutar hesabıma geçiyor?
Kredi kartı ile yapmış olduğunuz işlemin iadesi bankaya göre değişkenlik gösterip  20 iş günü içerisinde kredi kartınıza yapılmaktadır. Havale/Eft ile yapmış olduğunuz işlemlerin iadeleri ise maksimum 10 iş günü içerisinde yapılmaktadır. Kapıda ödemelerin iadesinde tutar müşteri hesabına alışveriş kredisi olarak işlenir. Kapıda ödemelerde değişim mümkündür.


Kargo Takibini Nasıl Yapabilirim?
Satın aldığınız ürünlerin kargo firmasına verilmesinin ardından e-posta adresinize ulaşacak kargo takip kodunu (gönderim kodunu), kargo firmasına (https://www.yurticikargo.com/) ait internet sayfasına giriş yaparak kullanabilirsiniz.


Ödememi Havale/EFT seçeneğini seçerek bitirdim ama bilgileri not almadım, hesap bilgilerinizi öğrenebilir miyim?
EFT Bilgileri sipariş sayfasında yer almaktadır. Tüm ürünler için havale seçeneği aktif değildir. Eğer havale seçeneği aktif ise ödeme sayfasında size seçenek olarak gösterilecektir.

Havale/EFT ile ödeme esnasında siparişinizin gecikmemesi için, Havale/EFT işlemlerinde açıklama bölümüne sipariş numaranızı girmeniz gereklidir. Açıklama bölümüne bunun dışında bir şey yazmanıza gerek yoktur. Sipariş numaranızı "Sipariş Onayı" sayfasından sonra ekranda görebilirsiniz. EFT işlemini tamamlarken alıcı olarak OĞULCAN KARATAŞ yazmanız yeterli olacaktır.

Eğer havale hesaplarını unutmuş iseniz maskbutik.com a üye girişi yaparak, siparişlerim menüsünden havale bekleyen siparişlerinizi ve havale hesap numaralarımızı görebilirsiniz.